אם אהבתם את הסרטון, אשמח אם תשאירו תגובה למטה, ואם בא לכם לשתף חברים, אז פשוט תעשו את זה. תודה!
Facebook
Twitter
WhatsApp
תודה רבה. מרתק.
גם התוכן וגם ההגשה.
אסתר, תודה רבה 🙂
שלום איתן , 1. איך ניתן למצוא סטיות שליליות או חיוביות בצורה אוטומטית ? 2. אם יש סטיות שליליות או חיוביות במניות ובסקטורים שסותרות את המגמה של המדד הראשי , מה עושים ? 3. איזה סימנים נוספים צריך לחפש מלבד סטיה חיובית או שלילית ? 4. איך מוצאים סטיות בין מדד ראשי s&p 500 למדדים אחרים באופן אוטומטי , האם יש אתר עם סורק ? 5. איך מגיעים לעמוד התשואה של הסקטורים ? 6. בspy בדיעבד יש דשדוש , מתי במהלך הדשדוש אנחנו מבינים שנמצאים בדשדוש ? העליות והירידות הקיצוניות שיש במדד שהצגת , האם יש סימנים לזהות אותם מראש ? 7. מה בוחרים בזמן דשדוש להיות… Read more »
צפיתי בסירטון הראשון מאד מעניין אשמח לקבל את שאר הסירטונים שלל
תודה
חמי
איתן החכמתי תודה רבה רבה מחכה להמשך
ג'ודי בשמחה.
judy gabriely
🙂
מדהים יישר כח.
איכות העברת הידע ברמה גבוהה מאד
ליאור, תודה רבה 🙂
היה מעניין מאוד.מחכה להמשך תודה
סרטון יפה ונכון הסיפור שלך מזכיר לי בדיוק את הסיפור שלי
אורן תודה 🙂
ממש סרטון מאלף
מנחם תודה!
מעניין מאוד
שלמה תודה 🙂
וואו היה סופר מעניין
מידע חשוב ויתרה מזה האופן שאתה מסביר ונגיש אותו.
תודה🙏
רותם תודה!
איתן,
היה מרתק ומעניין ביותר
מצפה לסרטון הבא
משה
משה תודה רבה! 🙂
תוך ימים ספורים תקבל את הסרטון השני בסדרה.
יום נפלא,
איתן
שלום איתן
היה מרתק תודה
איך מקבלים את הסרטונים הבאים?
אירית תודה רבה! 🙂
הנה הקישור לסרטון 2 >>
שלום איתן נחמד לשמוע אותך אתה אדם חכם מאד אני מסכים איתך בעניין הכסף הכבד וכל המידע הסמוי השאלה באמת עד כמה קרוב המתנדים mcad למה שאתה מציג אשמח לתשובה אבנרeee3
אבנר תודה,
מתנד MACD אינו מייצג את הכסף החכם אלא את מהירות המגמה.
את הכסף החכם מייצג Rotem Money Flow שפיתחתי.
אתה מקבל גרסת ניסיון שלו להורדה בחינם, לאחר סרטון 2 בסדרה.
איתן היקר עשיתי ניתוח טכני למנייה הזאת תראה אם עשיתי נכון עם המתנד ncad אשמח לתשובה תודה
אשמח לקבל את הסרטון הבא
היי, אכן המון מובנות. עדיין לא ברור לי בנוגע לשורט, כאשר אתה מבין שיש מגמת ירידה, כיצד אתה משקיע בירידה?
אבי תודה! 🙂
בירידה אני משקיע *בשורט*.
זוהי טכניקה שקיימת מעל 300 שנה להפקת רווח מהירידה עצמה.
תודה איתן,
איך משקיעים בשורט-ירידה? זה הפוך מקניה של מניה. איך ניתן לקבל את הסרטון השני?
יגיע אליך תוך יום יומיים 🙂
איתן אז ככה .. פקחתי את עיניי .וזאת למרות הקורסים שעשיתי , בעבר מצפה לסירטון הבא ….ועוד! …
איל היקר,
מאוד שמח. זו המטרה של הסרטון הזה, והבא אחריו.
לשים מאחור את האשליות, את האמונות בדברים שלא עובדים,
ולהתחבר לדבר שתמיד עבד ולכן גם תמיד יעבוד.
וואו המון מידע. צפיתי בסרטון פעמיים ומחכה לסרטון הבא.
שאלה – אם זיהיתי מפלות מגיעה וכבר יש לי מניות שלמכור אותם כרגע זה למכור בהפסד.
התחזית בגרף מראה שהמניה תעלה בקרוב (כמובן הערכה).
מניסיונך האם למכור בהפסד או לחכות לאסוף את הפרורים ?
תודה מראש
דפנה תודה! 🙂
אם זיהית שמשבר / מפולת מתקרבים, אז מה לדעתך יקרה למניותיך? למה שהן תהיינה חריגות. סביר להניח שהן תרדנה יחד עם הזרם.
ולכן, מה המצב שלהן באותו רגע, רווח או הפסד, זה לא משנה – חוץ מאשר לאגו.
אם הן היו ברווח – היית ממהרת למכור ולממש את הרווח לפני שהוא ייעלם כתוצאה מהסופה המתקרבת.
אז למה ההחלטה צריכה להיות שונה אם הן בהפסד על-הנייר? אמוציונלית, אנו מחפשים תירוצים להימנע ממשהו לא נעים ולדחות אותו. אבל רציונלית, אין שום הבדל בין שני המקרים, ולכן יש לפעול על פי אסטרטגיה ולא על פי "הבטן".
בהצלחה!
היי איתן, תודה על הסרטון שמסביר בצורה עניינית ומתומצתת את הבסיס לכניסה למסחר בשוק ההון.
שאלה לגבי הסרטון, היכולת לראות את שינוי המגמה נעשתה בגרף שנתי, האם צריך לבדוק שינויים משמעותיים בגרף שנתי או שאני יכול להיכנס לרזולוציה של חודש וכו?
תודה
איציק תודה!
הגרף אינו שנתי אלא גרף שבועי, כלומר כל עמודת נתונים מייצגת שבוע מסחר אחד.
שלום לכולם אני בשלבים הראשונים מעוניין להיכנס לתחום רציתי לדעת על איזה תוכנה גרפים אתם ממליצים להשתמש היום?
תודה
אבישי שלום!
אני ממליץ לך על התוכנה שאני והתלמידים שלי משתמשים בה – אגב, ללא כסף: ProRealTime.
יותר מזה, אתה תראה מתחת לסרטון הבא בסדרה, קישור להדרכה קצרה שלי על התוכנה + בונוס ממני במתנה 🙂
סרטון מהמם ומועיל מאוד אפילו לאנשים שמכירים את נושא הבורסה!!!
נהנתי ולמדתי הרבה.
ממתין בקוצר רוח לראות את הסרטים הבאים.
תודה רבה
אבנר היקר
תודה רבה! 🙂
שבת שלום
איתן
הי איתן
נהנתי לצפות בסרטון ובטוח שאחזור לראות אותו שוב מכיוון שהוא שם את האצבע על נקודה שמציקה לי כבר שנים . העברתי לחברים עם המלצה חמה .
אשמח אם תיצור איתי קשר אני מעוניין בידע יותר מעמיק ואולי אם יש קורס שלא מתנהל און ליין?
מוטי תודה 🙂
שלח לי אימייל ל – eitan@eitanrotem.com
להתראות
איתן
שלום איתן אכן סירטון מעניין .האם יש אפשרות לצפות בכל ארבע הסירטונים.
הלל תודה רבה 🙂
קישור לסרטון 2 >>
סרטון 3 >>
סרטון 4 >>
סרטון מלמד מאוד, תודה רבה
תודה 🙂
שלום איתן
תוכל לעשות את הניתוח על tsla?
בזמן אמיתי? מדוע השורט על המניה לא תפס? האם השורט לא מושפע יותר מסניטמנט השוק הכללי?
רונן שלום
איך שורט על טסלה קשור לסרטון?
השורט קשור לסנטימנט השוק בדיוק כמו הלונג.
הצגת מניות שנכון היה לעשות עליהן שורט.
אני רוצה להבין מה המודל אומר כיום בזמן אמיתי על tsla.
כלומר להראות שהמודל אומר שאין לבצע עליה שורט (ואולי כן ?) למרות שהשווי הכלכלי (וחלק מהמומחים) אומרים שכן.
אין לעשות עליה שורט, וגם לא על שום מניה – אנחנו בשוק עולה. ואתה לא שוחה נגד הזרם.
במקום זה אתה מתמקד במקום שבו יש לך את מירב הסיכויים בשוק עולה – לונג במניות חזקות. חזקות מהשוק, וחזקות בכסף חכם שקונה אותן.
👍
סרטון מאלף מוסיף ערך אמיתי
עמי תודה 🙂
אם תמשיך לגלות את זה לכולם זה יהפוך את כל המידע הסמוי לגלוי ואז השיטה שלך תהיה לא רלוונטית?
יאיר אתה בטח צוחק נכון?
אני לא "מגלה" את זה לכולם… זה כבר ידוע ל"כולם" משנת 1970.
נשיא ארה"ב היה אז ניקסון, לג'ון לנון היו עוד 10 שנים לחיות, והסרט שובר-הקופות היה אז "סיפור אהבה"…
וכן, אני הייתי בן שנתיים.
אז הנה, עבר הרבה זמן ובכל זאת, יש אנשים שהפכו למשקיעים רווחיים עקביים, ויש אנשים שרק חופרים לעצמם בור בשוק המניות.
הי..ראיתי את סרטון 1..הארת את עייני..זה נושא אדיר שרק מבינים ומנוסים כמוך יכולים ללמד..אתה מסביר את הכל בטוב טעם ודעת…איפה אני משיג את סרטונים 2,3,4??
אורי תודה רבה 🙂
קישור לסרטון 2 >>
אהלן איתן , אני בן 18 והתחלתי לאחרונה לחקור על כל הנושא הזה של שוק ההון וגיליתי עניין רב בנושא קראתי הרבה מהמרים שלך וראיתי סרטונים והבנתי הרבה דברים ומאוד התחברתי השאלה שלי אם זה חוקי להכנס לתחום הזה בגיל כזה ואם זה כדאי (כמובן בזהירות) תודה רבה.
אורי זה חוקי – אני נכנסתי לתחום בגיל 18 🙂
תודה רבה, ואיפה אפשר למצוא את סרטון 3 ו 4
אורי,
בבקשה:
סרטון 3 >>
סרטון 4 >>
הי איתן,במהלך שניסיתי לפתוח חשבון רשום שעלי להיות בן 21 .. יש איזשהו דרך אחרת?
היי איתן היה מעניין מאוד ומרתק, אך יש מספר דברים שהיתי רוצה לחדד , איך אפשר לדעת שיש נטישה שקטה של הטייקונים, איך אני יכול לדעת שהעליות שאני רואה בגרפים הם עליות שנבעות
"מאדי הדלק" כפי שקראת להם ולא מפעילות בריאה של השוק…..
* ושאלה נוספת… האם יש דרך להשיג מידע סמוי
(ארביטרז') אני משער שצריך להיות מקושר לאנשים מסויימים כדי להשיג הדלפות כאלה..
תודה ענקית מלא בהערכה…
איציק
אתה ללא ספק תבין הרבה יותר בהמשך הסדרה 🙂
הי איתן, קיבלתי את הסרטון הראשון – אין ספק, למישהו כמוני פעם ראשונה, ההקדמה מצויינת
עדיין יש חשש להפקיד כספים בבורסה, לשלם עמלות ולישון בשקט 🙂
כיצד מקבלים את הסרטון השני?
שוקי,
הסרטון השני בקרוב אצלך.
מרתק. לא הבנתי מהו מד מהירות המגמה ואיפה הוא מפורסם? תודה
אודי תודה!
בכל אתרי/תוכנות הגרפים הוא מופיע ב MACD או PPO.
כלי זה קיים משנת 1978!
איתן
מעניין מאוד…
משום מה קבלתי את ההרצאה השלישית
וחסרה לי ההרצאה השנייה
אשמח שתשלחו את השנייה
Caspyavi@gmail.com
אבי הנה הקישור: הסרטון ה-2 יתרון מוחץ
איתן תודה,מעניין
ממתין לסרטון השני
שי, בכיף 🙂
הי איתן – תודה רבה לפחות עברתי מלא לראות ללראות . איזה אפלקציית מסחר אתה ממליץ ככלי מעקב ? אני סוחר חדש קונה עצמאית דרך דש 🙂
תודה רבה
מדהים
הזרמת לי הרבה תקווה לאחר שסחר כמו עיוור.
מתחיל להתעורר ולהבין שיש עולם שאני רוצה ללמוד
תודה
שימי, בשמחה 🙂
איתן, הרצאה מעניינת. איך משוחחים איתך טלפונית?
נתי דבר איתי באופן פרטי eitan@eitanrotem.com
שלום איתן,
צפיתי בסרטון ההקדמה שלך ובסרטון מס 1.
ראיתי כבר הרבה הצעות של מומחים בשוק ההון המופצות במייל, פייסבוק וכו. עד שהגעתי אליך לא התרשמתי.
הגישה שלך, הניתוח הבהיר, והתיאוריה המבוססת נשמעים לי הכי רציניים מכל מה ששמעתי.
ממתין לסרטון הבא.
תודה ושנה טובה.
יוחנן תודה רבה.
איתן שלום רב,
מאוד אהבתי את הסרטון שלך, יש בו הרבה מידע שימושי שניכר מאוד שצברת לאחר הרבה שנות נסיון בשוק.
תודה רבה.
גיל תודה 🙂
איתן תודה על המידע
האם אתה מחפש את הסטיה בגרף יומי? שבועי?
מה המשמעות של סטיה שבגרף יומי אבל לא בגרף שבועי?
האם סטיה בטווחי זמן תוך יומיים – 5 דק' 15 דק' גם עובדת?
תודה על המידע החשוב 🙂
אלי שלום ותודה על השאלות הטובות!
ככל שמימד זמן גדול יותר – כך הסטייה משמעותית יותר.
למשל: סטייה בגרף שבועי, בדרך כלל מקדימה תיקון של 2-3 חודשים.
סטייה בגרף יומי , בדרך כלל מקדימה תיקון של 2-4 שבועות.
סטיות בגרפים תוך-יומיים (למשל 15 דקות) עובדות אך פחות טוב, היות והנרות אינם "שווי-ערך". למה הכוונה?
למשל: נר 15 דקות בתחילת היום או בסוף היום אינו שווה-ערך לנר 15 דקות בזמן ארוחת הצהריים (זמן שמכונה "זמן מת").
הצלחות תמיד!
יופי של סרטון, קליט וברור ופתח אפיקי חשיבה לשוק בצורה מעניינת ותורמת.
ממתין לסרטון השני.
תודה
שלמה תודה 🙂
מאוד אהבתי, חידד לי דברים ודייק אותם
אתי, מעולה 🙂
תודה על כל החומר הזמין והחינמי. 🙂 והמידע שנלמד מנסיונות שלך…למידע חשוב ומדויק עבורנו.
יש הרבה חומר לקרא ולהפנים בתור התחלה בעולם המסחר והשוק.
לחיי הרבה הצלחות!!
מיכל היקרה תודה רבה 🙂
הצלחות תמיד!
נ.ב. למה הצלחות תמיד?
רווחים = הצלחות. זה ברור.
אבל גם: הפסדים = הצלחות. כי בכל הפסד טמון שיעור. שמביא אותנו לרווחים והצלחות!
הי
נתחיל בזה שלשרת בחיל הים זה אחלה שירות
גם אני התחלתי את שירותי שם.
הרצאה 1 מאוד מעניינת האם ניתן לקבל את הרצאה 2.3.4.5
תודה
ניר, נכון מאוד!
קבל קידום מזורז לסרטון הבא: סרטון מס' 2
היי איתן,
יש בך לא רק כישרון הבנה פיננסית אלא גם כישרון הוראה פנטסטי. אתה מסביר ברור, מדבר בטון נעים עם הדכשים בנקודות המכונות, ממש מעניין. אוכל לקבל קישור לסרטון השני? תודה
ליאורה תודה רבה 🙂
קישור לסרטון השני >> ליחצי כאן
היי איתן , הרצאה בליווי סרטון מאוד מרשים כל הכבוד . רציתי לשאול מספר שאלות .
1) כיצד ניתן להצטרף לקבוצת למידה ?ומה משך הלמידה ?
2) עלויות ומיקום הקורס
3) ישנן מספר חברות בשוק ,שגם מפרסמות קורסים דומים . מה מייחד החברה שלך ?
4) כיום אני סוחר בבורסה של תל אביב ,אבל נראה לי שהבורסה מארה"ב מתאימה לי יותר . הקורס מתאים גם?
5) אפשר את הסרטון השני בבקשה ?
תודה מראש
הי אלי תודה רבה על הפידבק החם 🙂 הסרטון השני בעיניי לפחות, הוא עוד יותר טוב. ועוד יותר משמעותי. פרטים על קבוצת למידה + התוכנה עם הכלים שלי שפיתחתי במשך השנים + ליווי שלי בטריידים ובקבלת החלטות שבועית במשך שנה >> קורסים דומים? אלי, תראה את סדרת 4 סרטוני המבוא עד תום, ותבין לבד מה ההבדלים. אני סומך על האינטיליגנציה שלך. הקורס שלי מלמד את איך שאני סוחר במה שאני סוחר. אני סוחר רק בארה"ב. ארה"ב זה לא עוד שוק. זה שוק אינסופי. ארה"ב היא האימפריה הרומית של ימינו. אז עם כל הכבוד, אין מה להשוות לשוק מקומי כזה או… Read more »
תודה איתן
אבל איך אני ארוויח מהשורט..כשהמניה יורדת..עדין בירידה…?
תודה, איתן.
זו הפעם הראשונה שאני שומע מושגים כל כך חשובים בצורה בהירה ומובנת.
היכן ניתן לראות את הסטיה השלילית ?
אפו נתן ללמוד את נושא הגרפים
בני אפשר ללמוד את נושא הגרפים מסרטוני יו טיוב חינמיים (שאתה לא בהכרח יודע אם הם טובים או לא), ואפשר ללמוד בקורס איכותי שאנשים רבים, ממש כמוך (ללא ידע מוקדם), למדו בו ודיווחו על הצלחות.
אפו אתה ממליץ ללמוד?
איתן שלום!
הסרטון היה מעניין מאוד!
מה דעתך על השוק בימים אלה?
מה אתה צופה בחצי השנה עד שנה הקרובה?
תודה!
בני תודה 🙂
אנחנו בשוק יורד, אתה יודע… מזה נגזרות ציפיות קדימה. ותוכנית ההשקעות.
ראה סרטון שלי מ-17/3/20 >
והקלטת סדנת קסם התשואה הספירלית מ-22/3/20 >
הצלחות תמיד!
איתן
סרטון מחכים ונפלא!
אני התחלתי עכשיו להשקיע בסחר יומי בחוזי הפרשים, מה רלוונטי לי לדעת מהסרטונים האלה? אני משקיע בעיקר בסחורות ולא במדדים.
תודה
אליהו אם כך הסרטונים שלי אינם רלוונטיים עבורך.
הסרטון הראשון מאוד מעניין, אשמח לקבל הסרטון השני
לבנה תודה 🙂
הסרטון השני >>
הקשבתי להסבריך לסרטון הראשון. מרשים ומעניין. אשמח לקבל את הסרטון השני
ישראל תודה 🙂
הסרטון השני >>
הסרטון הראשון היה מענין מספיק כדי שאתעניין בקבלת יתר הסרטונים
שמעיה בכיף 🙂
היי איתן, מודה לך על הסרטון, הסבר ניפלא
אשמח לקבל את הסרטון השני.
בברכה,
יעקב וויקס.
יעקב תודה 🙂
הנה הקישור לסרטון השני
סרטון מעולה!
תודה!
חוגי תודה 🙂
תודה לך איתן! סרטון מאלף, אני כבר שנים בבורסה בעזרת יועץ של מחלקת המחקר של הבינלאומי. אומנם הרווחתי לא מעט אבל עם הבנה מועטה מאד. באם היו לי את הכלים שנתת ועוד תיתן בעתיד, אני בטוח שהכול יראה אחרת לגמרי.
אין ספק שאקח גם את השעורים המסודרים שלך
דני בשמחה.
היי איתן, סרטון מרתק ומעניין מאוד!
אשמח לקבל את הסרטון השני.
תודה ושבוע טוב..
יש סרטון שני?
יוחאי, כמובן. אני שולח אליך בימים הקרובים.
היי, בהחלט מעניין
2 שאלות
1)אתה תמיד מדבר על שוק ההון של ארצות הברית, למה אתה לא מיישם את זה פה והאם זה אפשרי?
2)לא הצלחתי להבין מה זה סטיה שלילית? הרי לפי מה שאתה אומר יש סטיה שלילית גם בעליות
אשר תודה,
1) אני מדבר על מה שאני סוחר (ארה"ב) ולא על מה שאני לא סוחר (ת"א).
2) סטיה שלילית יש רק בעליות. לא "גם" בעליות. רק. כי סטיה שלילית חותרת נגד העליות. והיא הסימן המוקדם לכך שהעליות בסכנה!
לדוגמא, הסטיה השלילית באמצע פברואר 2020, לפני הצלילה החופשית שבאה בעקבותיה עד סוף מרץ 2020. ראה סרטון שמפרט את הסטיה (למעשה, חמש סטיות שונות!) >> לינק לסרטון <<
אחלה סירטון, מתאים למידע פרקטי לעבודה
היי סרטון מעולה לדעתי. הסברים ברמה טובה מאוד ולא דורשים יותר מדי ידע מקדים שזה מעולה. איפה אפשר למצוא את הסרטון השני?
עידן תודה רבה 🙂
הסרטון השני מגיע אליך בקרוב!
בינתיים תצפה בהקלטת וובינר שקיימתי עם מעל 5,000 צופים על השוק היורד החדש מהניילונים >> לחץ כאן <<
וכמו כן סדנה שקיימתי "קסם התשואה הספירלית" >> לחץ כאן <<
היי איתן אתה מדהים,עשיתי קורס בסיסי במיטב דש ואין מה להשוות,מה הסדר הנכון לראות את הסרטונים שלך מבחינת הרצף המקצועי בסיס והלאה הכוונה .
רן, תודה מקרב לב.
הסדר הנכון לצפות וללמוד הוא הסדר שאני שולח לך. רק אל תפספס אף שיעור.
תמשיך ליהנות!
נהנתי מאוד תודה
דב, בשמחה 🙂
שלום איתן, נהנתי מאד להקשיב לך ומחכה לסרטון הבא
גור תודה 🙂
מעורר מחשבות
רענן בהחלט!
היי איתן
האם לאחר הקורס והרישום השנתי..מועבר ממך מידע יזום על מניות שנרכשות על ידך וזיהוי מגמות משמעותיות של השוק?
או שמתבצע עצמאית בלבד וניתן להיוועץ בך?
תודה
יריב, אני מלווה את תלמידיי בקבלת החלטות שבוע אחרי שבוע, במשך שנה שלמה רצופה! כולל: כוון השוק, מתי לסחור ומתי לנוח, אילו מניות לקנות, מתי לסחור שורט (אסטרטגיית רווח מירידות) ומתי לונג.
תודה
יריב, בשמחה!
הסרטון היה מעניין רק איני יודע איך ליישם את זה
יצחק,
ידע מועיל חדש לוקח זמן להטמיע וליישם אותו.
אחלה סרטון מאוד הייתי רוצה ליישם את זה
גיא, אתה מוזמן בכיף.
אהבתי מאוד את סרטון מס' 1. לקחתי לתשומת ליבי כל מילה כדי להשתמש בזה..מקווה להצליח. תודה רבה
משה תודה רבה 🙂
בהצלחה!
הי שלום איתן,
ראשית אני שותה בשקיקה את החומר שהינך מפרסם .
האם יהיה ניתן להתייעץ עמך טלפונית או רק בהתכתבות ?
האם אתה גם מנהל תיקים ללקוחות פרטיים ? יש הבדל בין להבין את החומר לבין מיומנות הביצוע.
אשמח לקבל תשובתך
הי איציק ראשית תודה 🙂 שנית, בהחלט מיומנות ביצוע לא באה ברגע. לכן כל תלמידיי עוברים אצלי מעין "סטאז'" – ליווי שבועי קבוע במשך שנה שלמה! בהדרגה נבנית המיומנות, וממנה נבנה הבטחון. כשאתה יודע בדיוק מה אתה עושה ובדיוק איך אתה מצפה להגיב על כל דבר שיקרה – אז אתה בבטחון מושלם. וזה מה שקורה רק בתהליך נכון של ליווי, לאחר לימוד 10 שיעורי הקורס. כל התלמידים שלי שמשתתפים בליווי (כרגע קרוב ל-800 תלמידים פעילים >> ראה מס' המשתתפים בוובינר השבועי של 24/12/19 ) יכולים לשאול כל שאלה במתחם השאלות, ואני עונה על כל שאלה. אם יש לך שאלה אישית,… Read more »
מסביר מדיוק .
סמואל תודה 🙂
איתן שלום
תודה , סרטון מעניין מאוד , פתח לחשיבה.
האם אתה רואה נכון להיום "סטייה שלילית" במדדים העיקריים בארה"ב ?
בברכה
ברוך
ברוך, בשלב זה (אוקטובר 2019), אין שום סטייה שלילית.
בנושא המגמות
היכן ניתן לראות את גרף המגמות.
תודה
אתה מדבר על דייג באוקינוס מה דעתך על שיחוש בכללים הנכונים תור התמקדות בשחים שהיום נראים שיתנו תמורות גדולות ,כגון: 5G'זהב ומתכות נדירות"קנביפ ?
גם וגם. האחד לא סותר את השני.
שלום ,מעניין. האם זה סוג של ניתוח טכני ? כיצד השיטה שלך מזה מגמה? תוכנה?
הי ארז,
זה שילוב של ניתוח טכני עם ניתוח פאנדמנטלי (בעלי החברה, שההתנהגות שלהם מקדימה את הדוחות הכלכליים של החברה).
השיטה שלי מזהה מגמה על פי הצבע של מד זרימת הכסף. ירוק = עולה. אדום = יורד.
הי איתן
תמיד נהנה לשמוע את ההרצאות שלך,רק מחזק את חוסר הידע שלי.
אשמח אם תענה לי מבחינת כלים טכניים,מה ההבדל בין .
PPO, OBV ,MACD
בברכה
רוזנברג מאיר.
מאיר תודה!
MACD ו – PPO הם אותו הדבר – מודדים את מהירות המגמה.
OBV הוא כלי מיושן. מד זרימת הכסף שאני אראה בסרטונים הבאים הוא כלי אפקטיבי בהרבה.
איתן
מעניין מאוד ,המון תודות .
אברהם תודה 🙂
איתן שלום,
מד מהירות המגמה הוא כנראה אינדיקטור טוב, אבל…
אם מסתכלים בגרף של S&P 500 שבמצגת יש תקופות שמד המהירות ירד ובפועל היו עליות מתמשכות,
משנת 2004 עד שנת 2006, זמן ארוך מאד, השיאים במד מהירות המגמה היו בירידה, ז"א ללכת לשורט,
אבל בכל התקופה היו עליות בפועל.
האם ישנם מדדים נוספים שחייבים להסתכל עליהם יחד עם מד מהירות המגמות?
האם גם הכיוון ההפוך צופה עליות בעתיד?
תודה, אילן.
אילן תודה,
מד מהירות המגמה אינו המדד היחיד ואינו יכול להיות היחיד.
בוודאי שיש מדדי רוחב תומכי החלטה.
העיקרון החשוב זה הסטייה מול המניות – כלומר שמשהו "לא כרגיל" קורה מאחורי הקלעים.
ובנוסף, ב-90% מהסטיות של מד מהירות המגמה – המגמה התהפכה ולו לתיקון משמעותי.
בשנים 2004 עד 2006 שהזכרת, היו כמה תיקונים כאלה, שהיו לא נעימים בכלל למי שהתעלם מסטיות מד מהירות המגמה אז.
שלום איתן,
האם אתה יכול בבקשה להסביר מה זה בדיוק מד מהירות המגמה עליו אתה מסתמך כדי לקבוע סטייה שלילית.
על איזה נתונים הוא מתבסס? והאם נתונים אלו גלויים לכל ?
מה הנוסחה המחשבת את הערכים במד מהירות המגמה ?
יוסי שלום,
מד מהירות המגמה הוא MACD או PPO.
מה שהוא עושה זה תחשיב הפרש (או יחס) בין שני ממוצעים של המחיר. ממוצע מהיר מול ממוצע איטי.
ההפרש הזה נותן אומדן למהירות המגמה.
אם המגמה מאיטה, אבל המדד עדיין מעפיל לשיא חדש, אתה תראה את ההאטה המסוכנת בירידה של מד מהירות המגמה. וזו הסטייה השלילית.
תודה איתן על התשובה, ואם תוכל בבקשה לתת הסבר גם על מד זרימת הכסף.
על איזה נתונים הוא מתבסס? והאם נתונים אלו גלויים לכל ?
האם הוא עוקב אחר מחיר המניה או שזה לא בהכרח קשור להשתנות המחיר?
מה הנוסחה המחשבת את הערכים במד זרימת הכסף?
כי לפי ההסבר שלך כאשר מד זרימת הכסף מתחלף משלילי לחיובי (מאדום לירוק) זה אומר ש "נכנס כסף למניה" ונצפה לעליות.
יוסי תודה על השאלות הטובות!
מד זרימת הכסף "מנפה החוצה" את פעילות פתיחת היום המשוייכת ברובה ל"כסף טיפש".
עוד על כך… בהמשך הסדרה 🙂
תהנה!
באיזה תאריך נפתח הקורס ?
דודי,
בשבוע הבא.
כאן יש לך גישה להרשמה המוקדמת והמוזלת >>>
היי איתן. בדיוק סיימתי קורס מסחר בשוק ההון במכללת מגמות והתאכזבתי מאוד כי נותנים שם דגש בעיקר על המסחר היומי ולי לא בא לשרוף כל יום כמה שעות מול המחשב ולשחק בעץ או פלי.אני איש של סווינג בעיקר ומה שכן אני דיי מצליח לזהות מגמות ולזהות מהלכי סווינג יפים וזה בלי כל הכלים שמהסרטונים שלך למדתי שיש. אבל אחרי כמה מהלכים יפים ספגתי חבטות שקרו בדיוק בגלל שלא ידעתי לזהות את שינויי המגמה בזמן ועל זה אני עובד ומנסה ללמוד. רציתי לדעת עם איזה תוכנה אפשר לנתח גרף עם המתנדים של מד זרימת הכסף ושל עסקאות ה INSIDERS או כמו… Read more »
PROREALTIME
תודה רבה איתן על הסרטון המשכיל.
איך ניתן לסחור בשורט במניות, לפי מה שראיתי אין אפשרות כזו אצל הברוקרים הישראלים
אמיר תודה 🙂
בתל אביב אין אפשרות לשורט, בשאר העולם – יש אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות למסחר בשורט. באירופה עושים שורט כבר 300 שנה. בארה"ב 200 שנה.
תודה על התשובה, אתה יכול להמליץ על ברוקר למסחר בארה"ב?
TRADESTATION
INTERACTIVE BROKERS
TD AMERITRADE
רשימה טובה נמצאת כאן >>
סרטון מעניין ומחדש!
שאלתי: אני מבין שבעלי ההון הם שקובעים את ירידתה/עלייתה של מניה בחברה מסויימת,תוך כדי פיזור/איסוף מניות.
אבל איך יתכן שהשוק כולו:מדד נסדאק,כל שוק פתאום קורס ויש ירידותו
ואו כל השוק מתחיל בעליות שערים?האם כל בעלי ההון בכל חברות הנסדאק מתאמים ירידות ועליות של השוק?
בתודה
אלי
אלי שאלה מצויינת!
העניין פשוט: בכל רגע נתון, יש קניות ומכירות של בעלי עניין.
אבל לא בכל רגע יש הצטברות גדולה של קניות או מכירות של בעלי עניין.
כאשר הרבה מאוד עלי עניין מוכרים, בטווח זמן קצר של כ-1/2 שנה – אז הספינה כולה מתחילה לשנות את כוונה.
איתן
שלום איתן ,
צפיתי עכשיו בסרטון מס 1 על הסטייה השלילית שמעידה על גופים שיוצאים מהמניה / שוק
יש לך קסם , הקסם להקסמים בשלווה שלך, ברוגע שלך, איזה יופי אתה מגיש את לקהל שלך ופותח את העיניים למה לשים לב, מה להיזהר ממנו ,
אתה כמו שלט בכביש שמזהיר על סכנה פן ניפול בה,
תודה רבה איתן,
בברכה יריב עובדיה
יריב תודה 🙂
זו המטרה – לפקוח את העיניים.
לנהוג בכביש המהיר הזה עם עיניים פקוחות, במקום עם עיניים מכוסות – יש הבדל גדול…
מצטרפת לכל מילה
הי איתן,
1. האם אתה מלמד/ מדבר רק על השוק האמריקאי ולא הישראלי ?
2. האם אתה יודע לתת שירות איתותים?
עופר שלום
1. רק על השוק האמריקאי – כי אני סוחר רק בו ולא בשלולית שנקראת בורסת תל אביב.
2. עשיתי זאת בעבר באתר שלי Profitrider בשנים 2007-2013. למיטב ידיעתי זה היה אתר האיתותים היחידי שהרוויח בגדול ממפולת 2008, בנוסף על הרווחים "הרגילים" מהשווקים העולים. אבל למען האמת אני נהנה הרבה יותר לשרת משקיעים עצמאיים, מאשר עוקבים-"תוכים" של איתותים.
בס"ד
סרטון נהדר אני עדיין בשלב לעכל ונהינתי מכל משפט היות ואני מתעסק עם מניות הבנתי שאני פחות ממהמר.
תודה
רחמים
רחמים בהצלחה!
מידע פנים נשמע מדהים. גישה למידע כזה תסדר לי את הראש. הרבה פעמים אני מרגיש שאני לא פה ולא שם… זה פתרון שתפור עליי.
איתן שלום
אמרת ודיברת על 3 נושאים מדהימים
אבל לא לימדת אותם רק סיפרת עליהם
אז לא נכון להגיד למדנו .
עם המידע שנתת לא יכול אף אחד לזהות סטייה שלילית כי רק הדגמת אבל לא למדת איך לזהות
גם לא לימדת איך עושים פיזית שורט
אני לצערי מאוד מזדהה עם מה שאתה אומר אבל פרקטית אף אחד לא יכול להשתמש במה שסיפרת
כי לא נתת כלים "סיפור ותו לא"
אז אתה יודע מה זה תורם לי?
יוני תודה
אני מסכים בהחלט שסיפרתי את הסיפור שלי, ודרכו בהחלט אפשר לזהות סטיה שלילית. ואני חוזר: 2 שיאים עולים במחיר, ובמקביל – 2 שיאים יורדים במד מהירות המגמה MACD שאפשר למצוא אותו בכל תוכנה גרפית חינמית ברחבי האינטרנט.
ובנוסף יוני – אני מרחיב על כך ממש בפתיחת שיעור 2 בסדרה.
אני גם מסכים איתך שלא לימדתי בדיוק את הטכניקה של השורט (ועל כך עוד בהמשך), אבל המטרה היתה בראש ובראשונה לפתוח מודעות לקיומה של האפשרות הזו. מה שרוב האנשים כלל לא מודעים. וזו מטרתו העיקרית של שיעור 1, לעומת שיעורים 2 ואילך שהם שיעורים פרקטיים יותר.
יום מעולה!
איתן תודה תשובה מעולה . אגב לעניות דעתי פתיחת דלת לנו כצופים בתובנות ובידע שלך ומספר טיפים,שניתנים לבדיקה על ידנו והבנה שזה עובד… רק יגדילו את התובנה שלנו "כלקוחות" פוטנציאלים שאכן זה אמיתי ואמפירי ויש לך משנה סדורה . זה יעודד רבים כמוני לרצות מאוד להרשם לקורס רציני ועמוק מתוך הבנה כמי שלא מכירים אותך באופן אישי שמדובר מישהו שבאמת רוצה להוביל אותנו להצלחה ןלתת לנו ידע ויכולת לשמור על עצמנו מנסיונך העשיר. כמובן שזה "WIN WIN " אתה תרוויח(תשלום על קורס הכשרה) , ואנחנו נרוויח ידע וניסיון בתקופה קצרה "נתגלח על הזקן שלך… " ונשכיל לשמור על עצמנו ולהשקיע… Read more »
יוני תודה
(אגב, יוני זה השם של הבן הגדול שלי…)
אני מבטיח לך שלכל המאוחר בסרטון השלישי בסדרה, אתה תראה שיש משנה סדורה.
משנה שמבוססת לא רק על חוכמת הדורות שקדמו לי, אלא גם (לצערי) על "חוכמת" הטעויות והכשלונות הרבים והמכאיבים שצברתי במשך השנים הראשונות שלי בשוק המניות, ובשוק ההון בכלל (בשנים הראשונות סחרתי ב-ה-כ-ל, וזו היתה טעות כמובן. כלל ראשון להצלחה – להתמקד).
חבר המליץ לי עליך, ואתה באמת נשמע מקצועי.
ננסה את השיטה שלך
ינאי, ברוך הבא.
אתה מוזמן להרשם כאן >>
מהו התיק המינימלי לדעתך למסחר? כרגע מעוניין להתחיל לחקור את התחום בקטן ואז להתחייב
ולאד,
התיק המינימלי 5,000 דולר. אבל בפועל, אתה יכול להתחיל לתרגל בחודשים הראשונים עם חשבון דמו. כלומר – לבצע את הפעולות רק ללא סיכון.
איתן שלום,
האם ניתן לדבר על ניהול אישי של התיק שלי?
הנושא מרתק אבל אחרי שנים של כישלונות אני כבר לא סומך על עצמי…
מחכה כבר לשיעור הבא! למרות שאני מודה שכנראה אצטרך לצפות בסרטון שוב כדי שהידע יטמע…
גדי אני בהחלט ממליץ לצפות פעם נוספת.
היי איתן, אני עוד חדש בתחום, רציתי לשאול: האם השיטה שלך מתאימה למסחר יומי?
רון
שמור מרחק של מיליון קילומטר ממסחר יומי.
אלא אם כן בא לך לקבל אדרנלין בכמויות, ובתמורה להפסיד (כמעט) את כל מה שתשקיע…
אין דבר כזה השקעה ללא סיכון, אם אתה משקיע במניה כלשהי היא תמיד יכולה לרדת מיד לאחר הקניה.
גיורא
מסכים ב-100%.
ואציין רק שניתן להפחית בצורה דרסטית את רמת הסיכון,
וגם להעלות בצורה מהותית את הסיכוי לרווח.
היש סיכוי לקיום קורס בנושא בירושלים?
אלי תודה
הקורס הוא אינטרנטי ומגיע אל התלמידים שלי בכל מקום בארץ ואפילו בעולם (יש לי תלמידים ישראליים בארה"ב, מקסיקו, אנגליה ואוסטרליה).
הנה הקישור אליו >>
איתן,
רציתי להודות לך על ההרצאה המרתקת, ממש נהנתי מהחומר המיקצועי, וצורת המסירה.
תודה. אסי
איתן תודה.
מחכים מאד ומאיר עיניים. מצפה לשמוע הלאה.
איתן, רציתי להודות לך על הבהירות ופשטות ההסברים, האם אתה נותן קורסים בניתוח טכני? ישר כוח
ברור, לעניין, פשות להבנה ובאמת חשוב לכל אדם.המון תודה
היי,
איך ניתן להקליט את ההרצאה?
תודה מראש,
דורון.
עומר
שבוע טוב איתן, תודה רבה על ההסבר המעמיק והמרתק!
רק אני לא מבין איך אפשר לזהות סטייה שלילית?
עומר תודה!
אני נכנס לזה יותר לעומק בסרטון 2.
בקצרה – אותה רואה 2 שיאים עולים במחיר המדד, מול 2 שיאים יורדים במקביל של MACD או מד זרימת הכסף.
כל הכבוד שאכפת לך מאיתנו ואתה משקיע הרבה זמן. עזרת לי מאוד מחכה לסירטונים הבאים. תודה רבה.
אליהו היקר תודה!
שלום איתן
ראשית תודה על התיחסותך לשאלותיי הקודמות. ראיתי את הסרט וגם קראתי את המייל ששלחת היום ובהחלט אני מחכים. תודה ושבוע טוב
שמואל בשמחה 🙂
שלום איתן
הסרטון היה מענין ומחכים מאוד
2 שאלות:
האם הקורס שנפתח יהיה לו סבבים נוספים (כרגע אין לי יכולת להרשם)
כמו כן זו שאלה של מישהו מאוד תמים שממש עוד לא מבין כלום בשוק ההון.כמה כסף צריך כהשקעה בסיסית ראשונה בשביל להכנס לבורסה ושבלי הסכום הזה לא שווה בכלל להכנס.תודה שמואל
שמואל שלום
אכן כן, בעתיד תוכל לנסות להצטרף, במידה ותיפתח קבוצה חדשה.
סכום מינימלי להתחיל איתו: 5,000 דולר.
בהצלחה
איתן
לאיתן יום נפלא וחג שמח.
ראשית הרבה תודה על סדרה רצינית, מקיפה ומעמיקה שנותנת הרבה מידע רב ערך.
שוב יישר כוח על יוזמתך החשובה וחג שמח.
קובי בכיף 🙂
היי איתן,
סרטון מדהים ! ממתינה בקוצר רוח לסרטון הבא.
המון תודה שהסבת את תשומת לבי למשהו שבכלל לא הייתי מודעת לזה.
ישר כח!
מירי תודה 🙂
איתן יקירי, אני הייתי בין אותם 500 איש שבאו לשמוע אותך באותו יום שישי ב2007 במגמות. תודה על כל מה שלמדתי ממך בשנים שאחרי . תמשיך להיות מי שאתה . !!!!!!!!
עדי היקר
כיף לשמוע ממך!
איתן
היי איתן
מאוד נהנתי מהוואבינר
אלכס
אלכס תודה 🙂
איתן כרגיל מעניין מאוד ומועיל. שאלתי היא מדוע לסוחר יומי לרוב העסקה הראשונה היא ברווח ושאר העסקאות לרוב בהפסד מה ההסבר לכך .תודה.
צהל ממן שלום!
המציאות המזעזעת: התיק של הסוחר היומי שואף לאפס בטווח הארוך.
לכן פחות חשוב סדר ההפסדים הרבים של הסוחר היומי מול הרווחים המועטים. בסוף זה מתכנס לאפס.
המסחר היומי כולו מנסה למרוד בחוק טבע עתיק-יומין: לייצר סכום כסף משמעותי – לוקח זמן.
אבל מי שמורד בחוקי הטבע… נאכל חי ע"י הטבע.
וווואאאוווו מדהים ומרתק ואתה מסביר כל כך ברור אשרייך ותודה רבה לך איתן על שיתוף המידע והלימוד של הגישה שלך תודה רבה מחכה לכל הסרטונים ולהמשך למידה פורה
עינת תודה רבה 🙂
איתן שלום
נהנתי מאוד לראות את הסרטון ללמוד ולקבל כלים להמשך עבודה נכונה בפעילות המצומצמת שלי בשוק ההון.
מצפה בקוצר רוח לסרטון השני.
בברכה
קובי תודה 🙂
שלמה זה כמעט תמיד המצב.
הסיבה היא שהפתיחה מושפעת ממסחר שהיה ב-24 השעות האחרונות בחלקים אחרים של הגלובוס.
מרתק ! מחכה לסרטון הבא
לוי תודה 🙂
אשמח לקבל עוד מידע בסרטון הבא על הנושא
תודה
שלום איתן
לא ברור איך קורה שבזמן שהכסף הגדול והכבד עוזב את השוק
מחירי המניות בכל זאת עולים?
ברגע שכסף גדול עוזב את השוק זה צריך להטבתה במחיר המניות
ההיצע אמור להיות גדול מהביקוש,,,
אבירם
זו בדיוק הסיבה שכסף גדול יוצא טיפין-טיפין ולא בבת-אחת!
הוא יוצא בכמויות קטנות, במשך זמן ארוך, בין 6 ל-12 חודשים, וזב בזמן שהציבור קונה עוד ועוד, כי מרגילים אותו להאמין שזה "כרטיס בכוון אחד" – רק למעלה!
האם הכל נכון גם לגבי הביטקוין וחבריו הרבים?
לכל נכס שהוא – סחיר מאוד ושיש לו "בעל בית" שמכוון את המהלכים. ביטקוין בוודאי עונה על זה.
היי איתן,
סירטון מעולה…. בעיקר התרשמתי מרעיון ה "ארביטראז" ומרעיון ה "אקזיט".
הבנת תהליכי שוק ההון סופר חשובה , ואתה מאיר פינות אפלות… יישר כח.
מחכה לסירטונים הבאים.
קובי תודה רבה!
בהמשך זה נעשה עוד יותר מעניין ומעשי 🙂
אחרי הפסקה של הרבה שנים של מסחר אתה בהחלט גורם לי מחשבה רצינית לחזור בגדול .תודה מצפה לסרטונים הבאים.
איציק זה נפלא 🙂
איתן שלום בעמוד 18 בגרף שהצגת הסתכלתי על שנת 2004 ויש לי שאלה… בשנת 2004 מגיע מד מהירות מגמה לשיא של 4 שנים וגם לאחר שנה זו אפילו בשנת 2007 אף שיא לא נישבר (על פי מד הכסף כמובן). לפי משנתך המשקיע אמור לחכות בחוץ או להתחיל שורט כי במהלך התקופה מדובר בשיאים יורדים שהדבר בא לידי ביטוי רק בשנת 2007 שם מתחילה הדרדרת. אז איך באמת יודעים מתי הירידות? או שבדיעבד הכל ידוע…. בוודאי תאמר שבשנת 2004 לא נשבר שיא בשוק. אבל לפי השוק שעולה במשך 5 שנים מ- 2003 עד 2008 מד זרימת הכסף מראה ירידה מתמשכת בשיאים…… Read more »
עופר זיהית נכון את 2004! וזו אכן היתה נקודה מצויינת למשקיע הזהיר לזוז הצידה מהשקעות לכל הפחות, ואף להיכנס לשורט.
זה היה נכון וריווחי עד לסוף 2004, אז מד זרימת הכסף התאושש מחדש והצית גל עליה נוסף אל תוך 2005.
שמח מאוד שזיהית נכון.
איתן
מהמם!
תודה על הסרטון.
שמעון תודה רבה 🙂
היי איתן, מצגת מאירת עיניים!
בשקף 18 יש גרף שבו אתה מסביר שאם הגרף העליון בעליה, אך הגרף התחתון בירידה, זה סימן שבקרוב תהיה ירידה של הגרף העליון.
באותו הגרף בין השנים 2004 ל2006 יש גם כן עליה של הגרף העליון וירידה של התחתון. זה לא הוביל לאחר מכן לירידה, ואף היו עליות יפות לאחר מכן.
האם אתה יכול בבקשה להסביר מה קרה שם?
האם יש גורמים נוספים שאמורים להיכנס לתמונה?
נועה תודה 🙂
חשוב לדייק – למרות ש"ממבט מלמעלה" זה פחות בולט: היתה ירידה *אכזרית* בין מאי 2006 לספטמבר 2006. ברוב השווקים הירידה היתה אפילו חדה יותר מבשוק האמריקאי, בעיקר בשוק הסיני.
ורק אחרי "תיקון" עמוק זה (אגב, שהיה גם בישראל באותו הזמן) חלה ההתאוששות הטיפוסית לשוק עולה, וגל עולה שנשמשך כשנה נוספת.
בס"ד
איתן שלום
אני מעוניין להירשם ואשמח לשוחח עימך טלפונית
תודה מראש
פנחס 0547995432
בסרטון ציינת שמדד spy נשאר תקופה ארוכה ללא שינוי. וציינת שניתן היה להרוויח משני הכיוונים. מניות שעולות חזק ומניות שיורדות חזק. שאלתי
1. מהיכן הבטחון שהמדד לא יעשה שינוי מהותי ואז צד אחד מהתנועה ההפוכה יפסיד.
2. האם יותר נכון להכנס למניות בכיוון מגמת המדד spy. ולהכנס רק כאשר מסתיים תיקון וחזרה למגמה.
אלדד שלום
1. לא סוחר ב-2 הכוונים בו-זמנית. זה לא דבר נבון לעשות. סוחר רק עם הכוון הדומיננטי של השוק. גם אם השוק מדשדש תקופה ארוכה, יש לו מגמה עיקרית. ואני סוחר תמיד אך ורק עם הכוון הזה ולעולם לא נגדו.
2. נכון מאוד. זה בדיוק מה שאני עושה..
שלום איתן
הרצאה מאוד מעניינת התרשמתי מהגישה הישירה, והמקצועית
מצפה לפרק הבא
תודה איל
נהנתי מהאופן בו הצגת את הנתונים .האמת שהשתתפתי בקורסים כאלה ואחרים עים כל מיני תותחים למיניהם בעלי מיכללות…לא הצלחתי עדיין לייצר כסף ממש כמו שתיארת .אבל אני יותר עוסק במטבעות ומדדים.למדתי יותר ניתוח טכני מרוויח 200 300 אחוז ומפסיד בשעות הכל מעונין לקבל ממך כוון ו/ או תגובה תודה
ראובן תודה 🙂
אני מסכים איתך – "מכללות" המסחר היומי מושכות את המתחילים למינוף מסוכן ולהתעסקות במסחר באקראיות – תנודות זעירות וחסרות-משמעות.
מחשבי האלגו-טריידינג והמקצוענים שותים אותם בקשית… לכן חווית את מה שחווית. זו רכבת הרים רגשית. אני מאמין שאתה תפרוש ממנה בקרוב מאוד.
יש דרך אחרת לגמרי לגשת אל השוק. והיא ממש לא הדרך של המסחר היומי / המינוף פי 4 פי 10 פי 100 / ניתוח טכני עם 1000 "מתנדים" שרק סותרים אחד את השני ומבלבלים אותך.
יש דרך אחרת לגמרי. אני מקווה שתגלה אותך בקרוב.
שלןם רב ותודה על הסרטון הראשון מאוד מעניין.אבקש לדעת את השם המלא של pto macd .אני משתמש בתוכנה של בי טריידר mosaic אשמח לקבל תשובה .כמו כן אשמח לקבל מידע מתי יש אפשר ללמוד את כל הנושאים הללו תודה
אבי שלום
1. השם המלא של MACD הוא Moving Average Convergence Divergence
2. אפשר ללמוד איתי ועם קבוצת תלמידיי > לחץ כאן לפרטים המלאים
אחלה סרטון ותודה על התשובות.
אני לא הבנתי איך מבדלים בין כסף חכם לטיפש:
כשקונים אז מחיר המנייה עולה, איך אני יודע מי קנה (הטיקונים או הציבור ה"טיפש")?
הם זה קשור לווליום מסחר קטן?
הי בן
תחשוב על מניה שירדה 1% אבל פתחה את היום במינוס 3%.
כבר הבנת שיש פה משהו…
אני אלך ישר לסוף…
הכסף הטיפש (שמכר בפניקה בפתיחת היום) הפסיד 3%.
הכסף החכם (שידע לקנות את הפניקה במינוס 3%) הרוויח 2%
שזה ההפרש בין מינוס 3% בפתיחה ורק מינוס 1% בסגירת היום.
מד האיסוף/פיזור של לארי וויליאמס (מ-1970!) שאותו שדרגתי קלות למד זרימת הכסף שלי,
צובר את ההפרשים הקטנים האלה.
הם מתאספים ומתאספים ונותנים לך תמונה אחרת לגמרי ממה שרואה המשקיע הרגיל.
בוקר טוב איתן שתי שאלות לי אליך
1
האם יש לך הנחות לתלמידים שלך בתוכנת אינטראקטיב ברוקרס?
2
אני מאוד מעוניין להרשם לקורס ואני מאוד מאוכזב מאוד ממכללת ביגשוט
אתה ניראה לי איש הגון ומקצועי האם אתה יכול לתת לי הנחה נוספת?
תודה איתן, מאוד מעניין.
יש לי שאלה בקשר לגרף שבו אתה מדגים את הסטייה שלילית – אני רואה שבין 2014 ל-2015 גם היה אותו דפוס של ירידה בפיקים של MACD, אז זה אומר בעצם שפרמטר הזה אולי תנאי הכרחי אך לא מספיק לזיהוי תפנית בשוק.
אז איך אפשר בעצם לסמוך עליו לזיהוי תפניות כאלה?
מארק
תבנית הסטיה השלילית היא סימן בעל ערך עצום.
עם זאת, זוהי תבנית מקדימה ולכן תנאי הכרחי בלבד, לסכנה.
תנאי מספיק הוא "חדירה" של המחיר דרך נקודת התמיכה הקרובה ביותר הקיימת ביום בו הופיעה תבנית הסטיה השלילית.
זיהית נכון ירידה בפיקים בין 2014 ל-2015, ואכן במאי 2015 החלה ירידה שנמשכה 9 חודשים!
היי איתן תודה רבה על הסרטון היה ממש תענוג
שאלה לי אליך מה קורה אם אתה נימצא במהלך מיסחר ויום או יומיים נוצר גפ למעלה או למטה
תלוי באיזה פוזציה אני נימצא לונג או שורט ויש לי סטופ האם הסטופ תופס אותי עם המכנסיים למטה חחח
בנצי תודה 🙂
לגבי גאפ למטה. לא סתם הם נוצרים 99% מהם נוצרים ביום פרסום הדוחות של החברה, כשהם מפתיעים לרעה…
אז מה הפתרון? לתמיד?
פשוט מאוד.
להימנע מכניסה למניה שמדווחת בטווח של 2-3 השבועות הקרובים. לחילופין, לצאת מהמניה באופן יזום יום לפני הדוחות.
אם תוציא את ימי הדוחות מהטריידינג שלך, אתה תחסוך לעצמך המון כסף והמון כאב לב.
הי איתן?תודה על הסרטון!
האם אתה מעביר גם קורסים פרונטליים ,היתי מעונין ללמוד את הדברים יותר לעומק.
תודה!
אלברט תודה ! הקורס מתחיל בעוד מספר ימים. הפרטים המלאים כאן > https://goo.gl/BctE4U בקצרה: הקורס נותן לך רק את מה שלדעתי נחוץ כדי להיות משקיע/טריידר רווחי בעקביות על ידי ניצול תנועות של בעלי עניין בבורסה ותפיסת טרמפ עליהם, בגלים גלים. (אגב, אין "קורס המשך"… בקורס הזה הכל מ-א' עד ת') אתה מקבל: – 10 שיעורים מלאים (ועוד 3 שיעורי בונוס) – יש לך גישה לכל החיים אליהם – התוכנה הבלעדית שלי עם מנועי חיפוש ההזדמנויות (סווינג על הגב של בעלי העניין), והמאותתים שלי – גישה לכל החיים ללא עלות – ליווי שלי לקבוצה שלך – כל יום ראשון וובינר שבועי… Read more »
היי איתן, הסרטון מאוד מעניין ונותן זוית חדשה לגמרי שלי לא הייתה עד עכשיו,
תודה, מחכה לסרטון הבא מחר 🙂
הוספתי לגרף את ה MACD וזה מופיע עם מספרים 9,12,26- מה זה אומר?
הי ענבל תודה!
אני קורא ל – MACD מד מהירות המגמה. טכנית, הוא הפרש בין שני ממוצעים. קצר וארוך.
הממוצע הקצר הוא 12 תקופות (ימים / שבועות / חודשים וכן הלאה). כלומר הממוצע לוקח בחשבון תקופה אחת מההווה ועוד 11 תקופות מהעבר (הקרוב יחסית).
הממוצע הארוך הוא 26 תקופות.
ההפרש ביניהם הוא ה – MACD.
הממוצע השלישי (9 תקופות) הוא ממוצע של ה-MACD עצמו. הוא למעשה גרסא חלקה יותר של ה-MACD (ומעט מאחרת, אבל בקטע טוב… 🙂 ).
הצלחות!
איתן
היי,
לא הבנתי כיצד אני יכול לראות את מד זרימת הכסף.
ישראל, בסרטון 2 תקבל אפשרות הורדה והתקנה (ללא עלות) של מד זרימת הכסף שלי 🙂
שלום איתן, הקשבתי קשב רב לסרטון הראשון שלך ורואים שאתה אכן מקצוען ובעל ניסיון רב. מעניין אותי גם החומר שלך ולגביו יש לי מספר שאלות: 1. כשמדובר על צפיה בגרפים של המדדים ומד מהירות המגמה , האם הכוונה לגרפים של מניה בודדת או למשל לזה של S&P500 ? 2. האם בצמוד לגרף מדד המניות אפשר למצוא תמיד מתחתיו את גרף מד מהירות המגמה? באיזה אתר מוצאים גרפים אלו ? 3. באחת התשובות לכותבים אתה מסביר שמד מהירות המגמה הוא ההפרש בין הממוצעים ב3 החודשים האחרונים לבין ה- 6 האחרונים ואומר שהתמתנות בשיפוע הקו צריכה להדליק נורה אדומה (סימן שכסף כבד… Read more »
משה היקר 1. המחשתי את מד מהירות המגמה על מדד SP500 אבל כמובן שניתן להשתמש בו עם כל מניה. בתנאי שהיא סחירה ואז מד מהירות המגמה מייצג משהו אמין. 2. בכל אתר גרפים טכניים שמכבד את עצמו. 3. במגמת ירידה או בתיקון גדול ההפרש הוא שלילי. למשל ב-2008, 2002 (מגמת ירידה) או בסוף 2011 (תיקון גדול). 4. מד מהירות המגמה מודד רק קצב. כלומר שינויים במהירות המחיר. מד זרימת הכסף הוא משמעותי יותר, מכיוון שהוא מודד כניסה של כסף חכם או יציאה של כסף חכם. 5. גם למניה בודדת. השאלות שלך אינן שטותיות אלא חשובות. לא רק לך אלא לכולם… Read more »
איך יכולים הטייקונים להסתיר את המידע (הגלוי לכאורה) של תנועות בעלי ענין?
שימוש בחשבונות קש, דילרים שעובדים בשבילם וקונים ומוכרים במקביל כדי לטשטש עקבות ועוד ועוד.
תצפה בסדרה "מיליארדים" ותבין כמה שזה נושא כבד.
האם אפשר להספיד את טבע ???
או שאולי זוהי ההזדמנות להיכנס ולהרוויח ובגדול ???
ותודה רבה לך על הכל
אחכה לשיעור הבא ושיהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה ומבורכת
יעקב היקר קיבלתי את השאלה הזו בתקופה האחרונה הרבה מאוד. ותמיד היתה לי אותה התשובה. אבל אני אשמור אותה לסוף. קודם אני אשאל אותך משהו. נניח ששאלת אותי "אולי זוהי ההזדמנות להיכנס ולהרוויח בגדול???" לא עכשיו אלא לפני חצי שנה או שנה או שנה וחצי… בכל פעם שהיה נראה למישהו ש"זו התחתית" – הגיעה אחר כך תחתית נמוכה יותר, ואחריה עוד אחת, ועוד אחת. כל פעם שמישהו הימר – ואין לזה מילה אחרת – שזו התחתית… בא שוק ההון שחכם יותר מכל החכמים, והראה לו את האמת הכואבת. אבל האמת לא כואבת בכלל למי שעובד מסודר ולא בשליפות פרועות. האמת… Read more »
היי איתן
סרטון מעניין מאוד, מצפה בקוצר רוח לסרטונים הבאים.
האם יהיו מעבר להסברים התיאורטיים דוגמאות פרקטיות שנוכל ליישם?
תודה
יהונתן תודה!
אני מאמין שתגלה זאת בהמשך הסדרה 🙂
היום הסטיות נעלמות בגלל כוח המיחשוב וזרימת המידע ברשתות החברתיות
מה שלא היה קיים עד עכשיו תמצא משהוא חדש כיום לא ניתן להרוויח מסטיות
רמי מה זה "היום"? ממתי? "זרימת המידע ברשתות החברתיות" היא ברובה דיס-אינפורמציה ולכן איך בדיוק היא משנה משהו?
ו"כוח המיחשוב" קיים כבר לפחות 10 שנים לדעתך? בשנים האלה היו לפחות 10 סטיות מתוכן 9 (90% הצלחה) נתנו תשואה משמעותית!
בקיצור, יש לך טעות. אתה מוזמן לבדוק את עצמך כי אתה כנראה משאיר הרבה כסף על השולחן.
איתן שלום.
האם מתחילים לראות סימנים לשינוי מגמה בשוק
ואם לא
האם תפרסם התראה, כפי שעשית בעבר?
כמובן שבעת הצורך אפרסם התרעה בקרב הקהילה שלי, כפי שעשיתי מאז 2007.
מאד מעניין. אשמח לקבל קישור לסדרה כולה
דרך אגב גם אני שרתתי בסטי״לים ב- 87 (אח״י עליה).
גיא 🙂
איתן
עשיתי טסט בלינק לתוכנת גרפים ששלחת הכנסתי את המתנדים שרשמת על גרף יומי לתקופה ארוכה למשל מול פייסבוק ועוד…ולא ניתן לזהות למשל שהמניה הולכת לעשות מהלך חזק למעלה לא ראיתי סטייה מגמת עלייה / ירידה.
אני חושש שכל המתנדבים הנ"ל הם טובים בעיקר להצגת נתונים בדיעבד חמים גדולים אחורה בטווח של חודשים ושנים.
אשמח לתגובה
דני אני מזמין אותך לבדוק שוב את עצמך. לנוחותך צירפתי כאן את גרף פייסבוק. רואים שמד זרימת הכסף החודשי מראה קניה חזקה משנת 2014 ברציפות עד עכשיו. ובמגמה המשנית, מד זרימת הכסף השבועי נתן איתות קניה לאחר תיקון של כמה שבועות, בינואר 2017. במחיר 130 דולר. מאז היא עלתה אל מעל ל-170 דולר. בברכה, איתן נ.ב. אגב, אין שום בעיה עם "בדיעבד". זו לא מילה גסה. כשאתה מקבל איתות קניה ואפילו הכי מוצלח בעולם – זה כבר בדיעבד קטן. כלומר אתה כבר מגיב למשהו שכבר קרה. אתה לא נביא ולא חזאי. אני בטח שלא. אני מגיב יחסית בעירנות למתרחש. החוכמה… Read more »
איתן שלום
לפי מה שהבנתי ממך כאשר יש עליה במחיר ומצד שני עליה במכירות זה מראה שבעלי עניין ממשים רווחים ומוכרים במחיר גבוה, וזה מראה שהמניה הולכת לרדת.
בגרף שצרפת (השבועי), רואים לפני איתות המכירה שציינת עלייה במחיר וגם עלייה במכירות ובכל זאת המניה עולה, איך אתה מסביר זאת?
תודה על הסברך הנפלאים.
מיכאל
אכן העלית כאן מידע חשוב ולא מוכר לכל דיכפין.
האם זה תקף גם למסחר יומי? האם האינדיקטורים macd / ppo יכולים להיות רלוונטיים בגרף נרות של חמש דקות? או שאתה מדבר כאן על אסטרטגיה לטווחים ארוכים יותר של ימים, שבועות וחודשים? יותר בכיוון השקעה?
תודה
ירון תודה
אני סוחר בטווח של שבועות בודדים, בדרך כלל שבוע עד 3 שבועות לטרייד.
אינדיקטורים אפשר לצרף לכל גרף, גם גרף של דקה או 5 דקות, השאלה מה זה שווה? להריץ אינדיקטורים על גרף שרובו רעש מקרי שלא יחזור על עצמו בעתיד – מה זה נותן? איזו אינדיקציה? והאם תוכל לעשות כסף בעקביות ממשהו שלא רק שאינו עקבי אלא ההיפך, הוא חד-פעמי.
מה ההמשך ?
יהודה שלום!
ההמשך – בסרטון מס' 2, בעוד מספר ימים.
האם אפשר לעשות שורטים בבורסה הישראלית? אני סוחר דרך ברוקר ישראלי בניירות ישראלים בלבד
תודה
אביב אין שורט אמיתי בבורסה הישראלית.
איתן שלום נהנתי לראות את הסרטון הראשון ומחכה להמשך. אני סוחר כשנה ללא הצלחה רבה (50-50). ברצוני לציין כי "הארת" את עיניי והתחלתי לעקוב ולבדוק זאת ומתכוון ליישם זאת . הדוגמאות שנתת בסרטון מצויינות ומחכימות אך הייתי רוצה ומבקש לראות גם דוגמאות אקטואליות יותר ולא רק משנים אחורה. ואם יורשה לי לתת מניה למעקב שלפי הבנתי מתנהגת כפי שלמדתי ממך ואשמח לקבל חוות דעתך. המניה היא RH שמתאריך 5/6 ועד 20/7 עלתה כ – 72% ומאותו תאריך היא במגמת ירידה רצופה (עד כה ). לפי הבנתי ושימוש באינדיקטורים שלמדתי ממך ראשית היה ניתן לצפות את תחילת הירידות וכעת נראה כי… Read more »
יצחק שלום ותודה!
אני שמח שהארתי את עיניך!
המניה שביקשת – RH.
אכן הבנת וצדקת שמד זרימת הכסף (איסוף ופיזור של בעלי עניין במניה) נתן איתות מוקדם לפני הנפילה הגדולה.
לקראת השיא האחרון (נכון לאוגוסט 2017) מחיר המניה עלה ועלה, אבל במקביל מד זרימת הכסף דווקא ירד!
וזה אומר שמישהו פה שידע משהו אולי, הסתלק לו בשקט-בשקט מאוחרי הקלעים.
הנה הקישור לגרף המלא עם תבנית הסטיה השלילית לפני הנפילה הגדולה >>>
בברכה,
איתן
שלום איתן, תודה על הסרטון.אורביטרז' המידע זה משהוא חדש בשבילי. הבעיה שלי שאני שייך לאותם 90% העיוורים ולא מסוגל לזהות את ההתנהגות של הטייקונים בפועל בזמן התרחשותם. אני פנסיונר שכל החיסכונות שלו מושקעים בגמל וקרן השתלמות. מיוני 2009 הכספים היו מושקעים הכל במסלול מניות . אבל השנה החלטתי שאני מוותר ומרחחיב את שולי הקצוות של המשך העליות והחלטתי להסיט בהדרגה את היתרות למסלול מזומן(אגח מדינה עד 90 יום) שם אני מפסיד כסף בגובה דמי ניהול,כרגע נותר 35% במניות ואני מאמין שעד סוף השנה אני אחסל את יתרת המניות. השאלה שלי לאדם עיוור כמוני האם יש דרך בלתי מתוחכמת לזהות יציאת… Read more »
פיני תודה!
איך אתה מציע לזהות "בצורה לא מתוחכמת" משהו שהטייקונים מתאמצים להסתיר ויש להם את כל האמצעים להסתיר?
אני חושב שהטייקונים מאוד מתוחכמים.
ואם אתה בא למגרש שלהם בצורה לא מתוחכמת – מה אתה מצפה שיקרה?
כמו בג'ודו – תשתמש בכוח של היריב נגדו!
הי איתן ,
תודה על התגובה המהירה.
אני התכוונתי שאני לא מתוחכם אבל שאלתי אם יש בשוק או אצלך איזה תוכנה שניתן להשכיר אותה או לקנות אותה
על מנת להיעזר בה לאיש כמוני?
בתודה מראש
אני נותן את התוכנה שלי במתכונת המלאה כולל כל מנועי חיפוש ההזדמנויות, לתלמידים שלי בקורס הטריידר 1-2-3.
איתן שלום,
תודה רבה על הסרטון. למרות שחלק מהמידע שמוצג בו כבר ידוע ומוכר לי, למדתי בכל זאת עוד מספר דברים חדשים. הסרטון ערוך בצורה ברורה וההסברים שלך מצויינים.
מצפה לסרטון השני.
בברכה,
יוסי
יוסי תודה! יש למה לחכות 🙂
היי איתן.תודה על ההרצאה המדהימה. וקראתי פעמיים והיה מאוד מרתק. יחד עם זאת אני מוצאת את עצמי טביעת במידע וכאילו הכל מבולבל ומפוזר . מבינה את העקרונות שהם הגיוניים אבל " מפחיד אותי" ופוגע בבטחון העצמי להתקרב לזה. אולי זה מהר מידי. במיוחד העניין של שוטר. אני מבינה שזה ליצר רווחים מירידות , אבל לא הבנתי איך לבצע את זה בתכלס. כרגע רוב התיק שלי מנייתי , בחול, קונה ואת הרוב משאירה לעונג לטווח ארוך ואפילו שנים. מה שהוא סטטי ללא עלויות אך גם ללא ירידות לתקופה ממושכת אני מעדיפה מהתיק. יש לי חוץ מזה מניות במעקב, שלעיתים רואה כיוונים… Read more »
מרים היקרה
כמה שאת נשמעת תמימה כביכול – את חכמה ונוקטת בטכניקה נכונה!
ניתן לתת לך כלים איכותיים לשפר את הטכניקה, ולאפשר לך להיכנס לטריידים מרוויחים לטווח של 1-3 שבועות, על בסיס יומי או שבועי.
ישר כוח יקירה!
איתן שלום,
יופי של הרצאות, מאוד מועיל ומחזק.
בתודה,
איתי
איתי תודה 🙂
איתן שלום
1.ראיתי מחבר הסוחר כבר שנים במניות דרך חברות השקעות ישראליות(פעם בהראל,וכעת במיטב דש) שבמכירה בחסר הם דורשים ערבות/בטחון גבוה ללא כל פרופורציה, והלוואת המניה ניתנת לתקופה קצרה מאוד כמו יום או יומיים.
אם אכן אלו פני הדברים, הרי קשה עד בלתי אפשרי לסחור בשורט. האומנם?
2.מאחר ותמיד אני במרוץ זמן שחסר במקצועי – הייתי רוצה לדעת כמה זמן אצטרך להגדיש למסחר שהינו זמן סביר?
להערכתי בשנה ראשונה אצטרך להגדיש יותר זמן, כי עדיין יחסר המיומנות- אך כמה זמן הינו זמן סביר להתענינות בכלכלה ולמסחר בשיטת הסווינג בשיטת מסחר ניתוח טכני וןשילוב פנדומנטלי?
היי איזי
1. בברוקר מודרני נורמלי שורט הוא קל ונגיש כמעט כמו לונג, במאות מניות סחירות בשוק האמריקאי. זה דבר רגיל של יום ביומו. שורט בארה"ב הוא רגיל שבשגרה יותר מ-100 שנה.
2. בשנה הראשונה, כ-3-4 שעות בשבוע. אחרי זה – כ-1-2 שעות בשבוע.
האם תוכל להתייחס לעניין הערבויות/ביטחונות שאיזי העלה בשאלה 1?
האם ברוקרים "מודרניים נורמליים" אינם דורשים זאת?
ואם כן – איך בדיוק זה מתבצע?
אפי שלום!
מה שאיזי תאר (ועניתי לו על כך) זה דרישה מטורפת שלגמרי לא משקפת את 99% מהברוקרים הטובים.
תבדוק למשל את הברוקרים הישראלים IBI, אקסלנס, ואת הברוקרים האמריקאים עם נציגות בישראל: אינטראקטיב ברוקרז, טריידסטיישן.
איזי היקר
1. מאוד מאוד לא סביר מה שהחבר שלך קיבל. זה לגמרי לא כך ב-99% מהברוקרים הרציניים.
2. לכולנו חסר זמן! מה שיפה בדרך שלי, שהיא מצריכה רק שעה שבועית אחת! אתה עושה את השעה השבועית בתחילת השבוע (אני עושה אותה ביום ראשון – וביום זה אני גם מלווה את החניכים שלי), ואחר כך אתה לא נוגע ולא מסתכל כל השבוע!
איתן שלום. ראשית ברצוני לציין כי הרצאתך מאוד מעניינת, רהוטה וברורה, יחד עם זאת הרשה לי להיות מעט סקפטי ולא חלילה מתוך זלזול בדבריך או באמינותך, אלא מתוך משנה זהירות. 1. הגרפים שהוצגו על מנת להבין את שיניי המגמות הם בדיעבד ולי לא ברור כיצד ניתן להסיק מהם מסקנות לגבי התנהגות של מניה כזו או אחרת בעתיד. לדעתי, היה תורם יותר אילו בין היתר היית מציג מניה שמתנהלת היום או אתמול וכיצד אתה מנתח וצופה את התנהגותה בעתיד, שזה בעצם מה שכולנו מחפשים. 2. כשאתה מדבר על ארביטראז האם אתה מתכוון גם לפערים בין מניה שנסחרת בבורסות שונות בעולם, כי… Read more »
אבי תודה רבה!
ארביטראז' יש מסוגים שונים.
אני לא מתכוון לארביטראז' הבנאלי של פערי מחיר שאותו כולם רואים.
אני מתכוון לארביטראז' בין המידע הסמוי (בעלי הבית) לבין המידע הגלוי – מה שעושה בפועל הכסף הטיפש.
לגבי בנקים – הם לא פלטפורמה אידיאלית לביצוע עסקאות בכלל, ולא רק שורט.
אני ממליץ לעבוד רק עם ברוקר מהשורה הראשונה (מישראל או מארה"ב) – והם מספקים לך שורט על כל המניות הסחירות.
יום פורה ונפלא גם לך!
איתן
פשוט מרתק.
מאמין שבהדרכה נכונה כמו זו, נדע להפעיל לזכותנו את במידע שאתה מעביר .
מחכה בקוצר רוח לסרטונים הבאים.
תודה
דניאל תודה 🙂
אני מאמין שאתה תאהב עוד יותר את מה שתראה בסרטון מס' 2
ובמיוחד את מה שתראה בסרטון מס' 3.
יש משמעות לתוכנות מסחר שונות? משנה אצל איזה ברוקר? יש תוכנות "זדוניות" או "אמינות"?
זה פשוט. עדיפות מוחלטת לטופ-5 העולמי. הם לא זדוניים. מי מדרג את הטופ-30 העולמי? מגזין בארונ'ז מבית וול סטריט ג'ורנל.
רציתי לשאול אם התקנה שיש לתת דווח למס הכנסה עם עוברים את 811K ש"ח בשנה במחזור מכירות של ניירות ערך כרגע בתוקף
שלום איתן
בסופו של יום איך אפשר לייצר משכורת חודשית אמיתית וקבועה משהו שמחליף את העבודה "המסורתית"אני חושב שכולם שואפים בסוף לחופש כלכלי ולעצמאות האם זה אפשרי דרך שיטות העבודה והלימוד שלך ?
יוני תודה על השאלה החשובה. באינטרנט אתה רואה היום הרבה שרלטנים שמוכרים את האשליה של "משכורת חודשית אמיתית וקבועה" משוק ההון. אבל עבור רוב האנשים זה בלוף. אתה יכול להוציא משכורת משוק ההון אם תנהל עבור אנשים אחרים סכום גדול מספיק. אם אתה לא מנהל כסף גדול של אחרים, אז תעשה חשבון פשוט. קח את הסכום שיש לך להשקעות, ותכפיל אותו באחוז התשואה השנתי. תנסה את המספר 20% תשואה שנתית – זה מספר שחלק ממנהלי ההשקעות הטובים בעולם לא מצליחים להשיג כל שנה. את התוצאה שקיבלת תיקח ותוריד ממנה 25% מס רווח הון. זו המשכורת השנתית שתספק אותך? כנראה שלא.… Read more »
איתן שלום
הרצאה מרתקת ממתין לבאות
גם אני מביין העיוורים נטשתי את שוק ההון לפני שמונה שנים וכניראה שעכשיו אשוב אליו .
תודה רבה
משה,
בשלב מסוים, גם אני הייתי מהעיוורים, ומישהו (שהפך למנטור שלי) פקח את עיניי.
ראשית תודה על הדברים. לשאלתך בסיום הסרטון, עלפי הבנתי /דעתי /נסיוני , ניתוח לטווחים ארוכים הוא קוהורנטי ואמין יותר מניתוח לטווח קצר , ושלושה חודשים ומעלה הם לא טווח ארוך אבל האם ניתן להכיל ולישם אסטרטגיה וזיהוי ארביטרזים וכניסת / יציאת כסף חכם בטווחי זמן קצרים יותר , כלומר לזהות את התמורות וההתנהגות בתחילתה? הרי כאשר הכבדים מתחילים לאסוף או להיפטר ממניות זה קורה מנקודת זמן ובהתמדה ונכון! הם עשים זאת בצורה מתונה ומדודה אבל בכול זאת משהו משמעותי השתנה מאותה נקודה . לכן דבריך יפים ונכונים אבל מרכיב הזמן של שלושה חודשים ומעלה לא מהווה תובנה שאינה בנמצא… אודה… Read more »
שאול אני מסכים כמעט עם כל דבריך.
אנסה להעמיד דברים על דיוקם.
מדידת ומעקב אחר תנועת הכסף החכם/הכבד אינה ב-3 חודשים בלבד כפי שהנחת, אלא על פני שנים, במצטבר.
ולכן כמו שאמרת, זהו ניתוח מהימן מאוד.
לעומת זאת, בתוך טווח של 3 חודשים ומטה, ניתן לנצל מומנטום שנוצר בתוך מגמת האיסוף הארוכה של הכסף החכם.
איתן שלום
הרצאתך מאד מענינת.
שאלות הבהרה :
האם קיימת תוכנה לגבי מדד הmacd למניות בבורסה הישראלית?(נראה לי כי הניתוח הטכני הניתן במסגרת אתר לאומי אינו מתאים למטרתך למרות שמציג macd(
לאילו תקופות יש לבדוק הMACD.?
האם ניתן לבצע בדיקות יומיות לגבי כל מניה ,באותה מידה כמו בדיקה לגבי מדדי השוק?
תודה מראש להתיחסותך
הי אבי
1) כן – למשל בורסה גרף או FXG.
2) MACD עם ערכי ברירת המחדל 12,26,9 או הערכים האיטיים יותר 19,39,90
3) כמובן.
היי איתן
אני עובד עם סטיות לגבי מסחר יומי וזה אחד האסטרטגיות החזקות שלי
השאלה לגבי טווחים ארוכים איך אתה מתזמן את הכניסה למדדים או מניות שלך לפי סטייה בטווחים כאלו
יש סבירות שחלק מהכסף ישחק עד שהמנייה תתחיל לרדת או השורט יצא לדרך
אחד הכלים החזקים הוא מבאמת הסטיות ישר כוח על שיתוף המידע
אסף תודה רבה 🙂
אכן אני מסכים לגמרי שבעקבות איתות סטיה מעולה של סקאלת זמן ארוכה, בטווח הקצר יכולה להיות שחיקה. אבל…
הרבה פחות אם אתה משלב איתות מומנטום טווח קצר עם (או מיד אחרי) איתות סטיה לטווח ארוך.
ופה זה בדיוק המקום שאני נותן למחשב לעשות קצת עבודה… ושיאתר עבורי את המניות/תעודות האלה בדיוק.
אני רוצה 3 דברים בעיקרון:
1. ביקוש "פנימי" חזק
2. התנגדות חלשה
3. פוטנציאל רווח גבוה
3 הדברים חייבים להיות מדידים ומדויקים. אין בערך.
יום נפלא!
איתן
אם מנסים לפי השיטה שלך לחזות מפולת בשוק-
על איזה מדד יש לעשות את הבדיקה?
או שמא צריך לבדוק על כמה מדדים?- אלו?
תודה
דב תודה
האינדיקטורים המהימנים ביותר לשינוי מגמה, ומעבר למפולת, הם מדדי רוחב.
מד מהירות המגמה שהראיתי כאן הוא אחד מהמדדים האלה.
במחצית השניה של שנת 2007 הופיעו בזה אחר זה האורות האדומים במדדי הרוחב…
– במד מהירות המגמה, במד זרימת הכסף – שניהם הראו שכסף חכם חכב יוצא בשקט מהשוק
– מד השיאים/שפלים הראה סטיה מול מדד S&P – כלומר רוב המניות כבר התחילו לפנות דרומה.
–
היי איתן,
שמעתי את ההרצאה הראשונה והיא נהדרת.
כל כך הזדהיתי עם הסיפור שלך, גם לי זה קרה, הפסדתי הרבה כסף ועכשיו מנסה לחזור לשוק קצת יותר חכמה
מחכה להמשך….
ריקי תודה!
יש בהחלט למה לחכות 🙂
היי איתן שבת שלום
נהנתי לשמוע את ההרצאה ובעקבותיה יש לי שאלות:
1. האם RSI יחול להחשב כמדד לעוצמת המגמה או רק MACD או MACDO ?
2. האם פער ארביטראז' יכול להחשב כאשר בעלי מניות מוכרים חלק מהמניות לבעלי עניין תוך לקיחת רווחים .|(הכוונה למניית אדמה כמדומני )
תודה על תשובתך
הי דב!
1. MACD הוא מד מהירות המגמה. RSI הוא אינדיקטור אחר.
2. יש הרבה סוגים של פערי ארביטראז'. המשותף לכולם הוא – ניצול של מידע שיש לאנשים מסויימים, ואין לאחרים.
נהניתי מאוד מהספרון וכן מהסרטון ומצפה לבאות שאלתי ובקשתי היא אחרי כשנתיים וחצי במסחר תוך יומי הייתי שמח אם תגלה לי שיש איזה איזשהו מתנד שיכול להורות על איזה שהיא מגמה עתידית . כיוון שאני מודע לכך שאני עיור כהגדרתך אז אני עובד לפי קווי תמיכה והתנגדות וקצת סטטיסטיקה . הסיבה שאני לא עוסק במניות היא סכום ההשקעה הקטן שברשותי
שלום איתן, הרצאה מאוד מעניינת! מחכה לבאות..
אני לא מבינה לגבי סטיית מהירות המגמה, לא ראיתי שום דבר מובהק בשנת 2000 שאפשר היה לזהות מפולת. אשמח לפירות נוסף..
תודה
אולגה תודה!
ב-2000 רואים שיאים עולים במדד המניות, ובמקביל רואים שיאים יורדים ב-MACD.
כלומר: אינדיקציה להאטה במהירות המגמה. אוויר יוצא מהבלון…
נהנתי מאד מחכה להמשך
שמי תודה!
לאיתן –האם אנו כמעט נימצאים בפני תקופת סטיה שלילית
שי תודה על השאלה הטובה!
אני רוצה להדגיש את המילה שלך "כמעט"…
במציאות, אין כזה דבר כמעט. או שיש או שאין. נכון שאתה יכול להבחין בתהליך. אבל גם להיות סבלני להשלמתו. ואז אתה יודע אם יש או אין סטיה. רק אז.
כרגע (לפני יום המסחר של 28/6/17 יום רביעי) אין סטיה סופית כי השבוע לא נגמר, ועד סוף השבוע הכל יכול להיות. לכן, יש תהליך. וכאמור – יפה שזיהית. תבדוק שוב לאחר שהשבוע הסתיים.
איתן שלום.
מה זה מד מהירות מגמה?
איך מגיעים אליו?
שלמה שלום
מד מהירות המגמה הוא MACD והוא נמצא בכל תוכנת גרפים חינמית.
מהי הפקודה המועדפת כדי להיכנס לשורט תודה
שמואל
שמואל פשוט – פקודת SELL.
איתן שלום
מצגת מעניינת מאד, פותחת כיוונים נוספים,
מעוניין לקבל מידע על מד מהירות המגמה שאתה מדבר עליו,
מחכה למצגת הבאה
עלה עלה ים
אופיר תודה רבה!
מד מהירות המגמה הוא ההפרש בין ממוצע המחירים ב-3 החודשים האחרונים לבין ממוצע המחירים ב-6 החודשים האחרונים.
כך שאם קיימת התמתנות בשיפוע המגמה (למשל, עקב מכירות "פנימיות" של בעלי עניין ומקורבים לצלחת), ההפרש בין שני הממוצעים שהזכרתי, יצטמצם. ואז מד מהירות המגמה יירד למרות שהמחיר עצמו יעלה. וזה יראה לנו "סטיה", או ירידה במהירות המגמה. זו נורה אדומה.
שלום איתן
היה מאוד מעניין לשמוע את ההרצאה שלך
השאלה שלי האם אתה מדבר על מסחר תוך יומי או על השקעה לטווח ארוך
אני בדיוק לומדת מסחר תוך יומי והאם אפשר ליישם גם בו את זה?
ככמו כן האם ניתן ליישם את השיטה בשוק בארץ למרות שהשוק הוא קטן בהרבה?
מחכה לסרטון הבא
יום טוב
אסתי תודה! מסחר יומי נשמע מאד מפתה להרבה אנשים. גם אני ניסיתי את זה 3 שנים בין 1990-1993. אז מסחר יומי היה חסר סיכוי, והיום הוא פי 1000 חסר סיכוי. זה ממש להושיב אנשים תמימים להתחרות במכונות. באלגו, ברובוטים מהירים פי זיליון ממך. מי שמרוויחים ים של כסף ממסחר יומי הם הברוקרים. שחולבים את המוני התמימים שמתנדבים לעשות הרבה פעולות ולייצר הרבה עמלות-פעולה לברוקרים… השיטה שגיליתי באמצע שנות ה-90 לעשות כסף בהסתברות גבוהה וברוגע יחסי, וכמובן בלי לשבת אפילו שניה אחת מיותרת מול המסך בשעות המסחר (מכניסים את הפקודות האוטומטיות שעות לפני) היא סווינג. סווינג זה מסחר לטווח של שבועיים… Read more »
שלום איתן,
הרצאה מעניינת אני מצפה לראות את הסרטון הבא לגבי המידע מתי תתהפך המגמה.
אני סוחר וותיק שנכנסתי לא מזמן לנישת מניות הפני סטוקס-שם אין התערבות של כסף כבד כיון שמדובר בחברות קטנות ולעיתים קטנות מאוד של מליוני דולר בודדים.ואם חברה עם כסף כבד רוצה לרכוש מניות פני,היא תעשה זאת מחוץ לדלפק.
דווקא בתחילת המסחר כשנכנס הכסף הטיפש, אני נכנס, בגלל היתרון שלי עליהם ומנצל את העליות או הירידות ויוצא באמצע הכח.וניתן לייצר רווח גדול אפילו במניות הקטנות(שנבחרות ע"י מספר מדדים)אף יותר ומהר יותר מהמניות הכבידות.
תודה ויום טוב
ציון תודה רבה.
מכיוון שאין לך שנים של נסיון עם פני-סטוקס, חשוב לי לצייד אותך כבר ומהר בציפיות קצת יותר ריאליות.
אתה מצייר תמונה ורודה של רווחים גדולים ומהירים. אני מבטיח לך שבפני-סטוקס גם ההפסדים הם גדולים ומהירים.
וכשזה קורה, אתה לא יודע מה לעשות עם עצמך…
היי איתן
עברתי על המדריך מאוד מעניין ומאוד מקצועי – תודה רבה!
שתי שאלות ברשותך:
1. אתה ממליץ על הימנעות מרכישת מניות בשעת המסחר הראשונה ומדבר על ההבדל בין כסף החכם לטיפש. אבל, מכאן נגזרת השאלה מעבר להבנה הזו על מה בעצם מעיד הכיוון בשעה הזו? והאם הכיוון שהותווה בה קובע גם את הכיוון בהמשך היום / השבוע?
2. מה קורה בהיבט של מדדים? האם ההסתכלות דומה?
תודה מראש
רונן
היי רונן
תודה 🙂
1. הכוון בשעה הזו לא מעיד על כלום! זו המשמעות של מסחר אקראי – שהוא מסוכן למי שמסתמך עליו.
2. אותו דבר בדיוק. ב-30 שנות המסחר שלי בוול סטריט ראיתי אולי "מיליון פעם" את המדדים פותחים חזק את היום ותוך חצי שעה או שעה מסתובבים באלימות למטה. וגם להיפך ראיתי: קריסה מיד בפתיחה ואז זינוק "מדהים" "משום מקום".
איתן
איתן שלום.
זה מרתק מה שאתה אומר.
אבל בשום נקודת זמן לא הסברת מה ואיך נבדקת הסטיה שאתה מדבר עליה.
מה שהבנתי זה לקחת אתSPY ולהשוות לכל גרף של הסקטורים. האומנם ?
שלמה היקר
לא הזכרתי סקטורים…
את הסטיה אתה מזהה בהשוואה בין מדד המניות לבין מד מהירות המגמה אותו הראיתי.
אני אכנס יותר לעומק בהמשך הסדרה. כדאי לחכות 🙂
איפה יש תוכנה לעכוב אחרי מדד המיגמה שדיברת עליו??
איזה תוכנת גרפים מומלץ להשתמש שמשווה בין המדד לבין מדד המגמה??
עאמר שלום,
תוכנת הגרפים לארה"ב שאני משתמש בה https://www.prorealtime.com/en/
מדדי מגמת השוק בארה"ב https://stockcharts.com/